Silnik dźwiękowy w grze a pozycjonowanie

1
Witam,
Jako, że pozycjonowanie odrywa dużą rolę w grach FPS mam pytanie odnośnie silnika dźwiękowego gry, bo nie wiem czy tak gra pracuje czy ja się wpakowałem kupując słuchawki od msi ds502. Gdy ktoś jest nade mną lub pode mną jestem kompletnie dezorientowany. Nie wiem czy jest na tym samym piętrze co ja, u góry na dole. Wprowadza to totalne zamieszanie i muszę polegać prawie ciągle na wzroku, a wiadomo słuch w strzelankach jest kluczowy. Niby czasem słyszę dokładnie jak ktoś biegnie sprintem centralnie w moim kierunku, ale wszystkie inne sytuacje, to są, że wiem gdzie są Maksymalnie "mniej więcej", bo częściej nie wiem gdzie totalnie są. Słuchawki mają 7.1 i są na usb, czyli już z wbudowaną kartą dźwiękową, więc powinno to wszystko dobrze śmigać biorąc pod uwagę jakość dźwięku, gdyż ta jest naaprawdę wysoka (słychać to szczególnie w muzyce i filmach). Niestety z pozycjonowaniem klapa, a nie mam jak sprawdzić w innych grach, bo słaby internet radiowy, więc do pobierania np. cs go nie chce mi się tracić nerwów, bo r6s pobierałem 6 dni.

Dodam także, że w r6s jestem nowy, więc nie mam porównania z innymi słuchawkami. W cs 1.6 raz miałem takie, że normalnie bany dostawałem, a potem jak zacząłem kombinować z droższymi, to już nigdy nie mogłem powtórzyć takiego efektu. Teraz nie pamiętam jakie to były, bo to z 8 lat temu i lipa, ale wiem, że pozycjonowanie na poziomie, że kierujesz celownik w miejsce, gdzie usłyszałeś i śmiało strzelasz zabijając typa nawet jeśli jest za tobą czy niedaleką ścianą jest możliwe. Wracając do tematu, problem ze słuchawkami (dodam, że są zamknięte) czy zamysł twórców, żeby nie było "aż tak dokładnie" słychać przeciwników?

Pozdrawiam
VstN

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron